Dorya 20år - Sex med två tjejer, eskorttjänster i Jönköping

Favorit parfym
"Rich Hippie"
Introduktion
Я хочу предложить вам и мне замечательное время, проведенное вместе .Я сексуальная красивая, горячая страстная и красивая я доставлю вам много удовольствия .Я предоставлю сервис высочайшего качества всем, кто нуждается .Фото не фейк Больше информации wats App 544 525 4832 Swinging, sexspel, hej ny på det här. Привет!
Sprakkunskap
Engelsk, Svenska
Parking
Gratis parkering
Betalningar
Kontant
Eskorttjänster

• Allt i toppklass!

Reste med vänner till Vegas för att titta på och satsa på basketturneringarna.Jag ville sätta upp lite kul utanför sportböckerna också. Jag stötte på Heather i min research och såg att hon bjöd på "lunchduos" med sina vänner. Jag tyckte att det var väldigt spännande, speciellt när jag såg att en av hennes partner var Kiwi, som är från Nya Zeeland. Jag är sugen på en het kvinna med en sexig accent. Kiwi hade till och med en fransk-kanadensisk vän i stan som hon erbjöd sig att ta med i sessionen för samma timavgift, men jag tackade artigt nej. Installationen gick snabbt och enkelt, främst via e-post med Heather. Men ungefär en vecka innan vårt möte mailade jag Kiwi också, bara för att presentera mig själv och låta dem veta hur mycket jag såg fram emot vårt möte. Heather och Kiwi, tillsammans med flera andra kvinnor, är vänner utanför verksamheten och umgås regelbundet tillsammans utanför jobbet. De trivs med sina jobb och vänskapen och kemin visade sig definitivt under mitt besök. Kiwi gick med på att vara värd på hennes inringningsställe, vilket jag tyckte var väldigt vänligt av henne. Dagen för mötet hade jag några mindre problem med min Lyft-tur som gjorde att jag blev 10 eller 15 minuter försenad till mötet. När jag äntligen kom dit möttes jag i dörren av två väldigt sexiga "pumor" som var totalt glödande av sexappeal. Det här skulle bli min första "trekant" någonsin och när jag såg dem visste jag att jag hade gjort rätt val. Flera kramar och kyssar utbyttes mellan oss tre, tillsammans med trevligheter. Kiwi bjöd också på drinkar och snacks, vilket var en trevlig touch. Efter att det var gjort gick vi vidare till det riktigt roliga...
    Goofy / 27.08.2022 05:58 Registerad användare
  • Jag kommer igen

Jag såg Doryas annons online och jag hade en stor sak för päls, jag kunde inte motstå de sexiga bilderna i den där långa rävpälsen. Jag kontaktade henne via e-post, vi bestämde ett middagsdatum för veckan hon skulle vara i Boston och vi var igång. Även om hon inte tog med den långa rävpälsen, försäkrade hon mig att hon skulle se ganska het ut. Jag blev inte besviken. Jag kom till hennes hotellrum för att hämta henne för vår dejt och jag blev positivt överraskad. Hon hade på sig en kort svart, väldigt sexig cocktailklänning med sexiga klackar. Den här kvinnan är verkligen en knock-out. Hon slängde på sig sin korta rävpäls som gjorde mig vild och vi var iväg.Jag tog henne till ett elegant stekhus i centrum på hennes begäran och vi hade en fantastisk tid, hon är charmig, sofistikerad och ganska kvick. Hon lät servitörerna springa cirklar för henne, vilket är en stor tur på, en elegant kvinna som vet vad hon vill och inte är rädd för att be om det. Samtalet under middagen var enkelt, för att inte tala om att jag var vilsen i hennes sexiga ögon och bystiga bröst, jag kunde inte vänta med att komma tillbaka till hotellet för efterrätt. Vi avslutade middagen, jag hjälpte henne med kappan, hyllade en taxi och vi åkte iväg. Taxiresan tillbaka till hotellet var spektakulär....VIPs läs vidare..
    Softest Y. / 01.03.2023 07:29 Overifierad gäst
  • Blev nöjd!

Jag brukade resa genom Myrtle Beach mycket och jag skulle se hennes tillägg på baksidan och andra platser. Men jag har aldrig bokat en dejt. Tja, jag läste nyligen en recension om henne och bestämde mig för att prova nästa gång jag var på stranden.
    Ebony Q. / 07.11.2022 16:17 Registerad användare
  • Sperma på hennes bröst

Jag hittade Haileys hemsida när jag förberedde en resa till Iowa City. Mitt första mejl veckan innan fick inget svar, men mitt andra försök när jag kom in till stan fick det. Eftersom jag valde att inte skaffa en hyrbil var Hailey villig att göra en lång bilresa för att komma och träffa mig, något som de flesta leverantörer förmodligen skulle förmedla. Gick för att möta henne i lobbyn och följde henne upp till mitt rum...
    Tomb N. / 27.12.2022 09:59 Registerad användare
  • Drag ut för fullt

Den ges med kärlek, som tänds mycket.Och vilken vy bakifrån.
    Slime R. / 30.12.2022 09:22 Overifierad gäst
  • Beteende utan siffror

Hoppet är verkligen en gudagåva för alla nymfer.
    Fabriek / 02.11.2022 09:29 Registerad användare
  • Jag beställde den själv

Snyggt, jag provade det för en månad sedan).
    Kracken G. / 15.04.2023 06:38 Overifierad gäst
Visa alla recensioner
Du kan inte lägga till en kommentar eftersom du måste vara en registrerad användare.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • Nuvarande omdöme: 8.8
    • Totalt antal röster: 250
Tryck på installationsikonen nedan och välj Lägg till på startskärmen från listan.